Töltött gomba (tej és tojásmentes)




Hozzávalók:
csiperke gomba
vöröshagyma
maradék nyers pulykemell, csirkemell vagy sertés hús 
só, bors, oliva olaj


A gombákat megtisztítottam, a szárukat felaprítottam, ez megy a töltelékbe. 

Egy kisebb fej vöröshagymát szintén apró kockákra vágtam.

Tegnap a  tejszínes pulykamell készítésekor a leeső részeket, amiket nem tudtam már szép kockákra vágni félretettem,  és ezeket a maradék formátlan darabokat aprítottam még kisebbekre ehhez az ételhez.

Kevés olajon megpirítottam a hagymát, mentek hozzá a gombaszárak és a húsdarabkák is. Amikor minden puha lett levettem a tűzről.

A gombafejeket belerakosgattam egy tepsibe, belekanalaztam a tölteléket, majd letakarva betettem a hűtőbe. Ma munka után csak betoltam a sütőbe, és 20 perc múlva már vacsoráztunk is. Amíg sültek a gombák a sütőben pont elkészült hozzá a párolt rizs.