Mogyoróvajas palacsinta (tej és tojásmentes)




Hozzávalók:
1,5 bögre teljes kiőrlésű búzaliszt
0,5 bögre finomliszt
2 púpozott evőkanál mogyoróvaj
2-3 bögre rizstej
2-3 evőkanál méz

gyömölcsök, méz a tetejére

Keverjük el a hozzávalókat egy tálban. Ha habverőt használunk biztosan csomómentes lesz. Palacsintasütőben vagy egy teflon serpenyőben melegítsünk 2-3 csepp !!! olajat, és egy evőkanál segítségével tegyünk kis halmokat a masszából a serpenyőbe. A kanál hátával igazgassuk nagyjából kör alakúra. Én négy kis palacsintát sütöttem egyszerre. Így amikor a negyedik adag masszát is belecsorgattam a serpenyőbe már fordíthattam is meg az első palacsintát. Mire a negyediket is megfordítottam, az elsőt már ki is vehettem.

Ebből az adagból 4x4 darab palacsinta készült.


Mi csajok gyümölcsökkel ettük, a nagyobbik pasas mézzel, a kispasim meg ráborította a kakakós doboz tartalmát. Mindenki elégedett volt...

Tökéletes hétvégi reggeli.