Paleo húsimádó pizza (tojásmentes)


Előfordult már veletek, hogy kevés hús került a pizzátokra ? No ez most biztosan nem történhet meg ...

Töltött kelkáposztát csináltam, amikor is maradt egy kevés a töltelékből. Gondoltam egy nagyot, és készítettem belőle egy pizzát. Igazán finom lett, bár az olaszok biztosan tiltakoznának az elnevezés ellen ... 


Pontos recept most nincs, hiszen ez csak "mellékterméke" a mai vacsinak, azt hiszem itt inkább az ötlet a lényeg.

A töltelékbe, és így a pizzatésztába is,  a következők kerültek:

  • darált sertés lapocka
  • só 
  • bors
  • fokhagyma
  • paprika
A masszából pizza alakú lepénykét gyúrtam, és betettem a 200 fokos sütőbe 20 percre. Ez után kentem rá némi paradicsom pürét (házi készítésű), majd kevés aprított füstölt főtt tarja, kápa paprika követezett. Újabb 10 percre visszakerült a sütőbe, majd megszórtam reszelt kemény kecskesajttal, és újabb 5 percre visszatoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése