Mézes-mustáros sertésragu (tej és tojásmentes)


Ez a recept már régóta a repertoárom része. Most csak az elkészítés módja változott.



Hozzávalók:
600 gr sertés comb csíkokra vágva
2 nagy vöröshagyma
3 evőkanál méz
3 evőkanál mustár

1 doboz növényi tejszín
100 ml alaplé vagy víz

Az első 4 alapanyagot lefagyasztottam (a hagymát még a fagyasztás előtt - az előkészítés során -  megpirítottam egy kevés olajon). A főzés előtti nap estéjén elővettem a mélyhűtőből, reggelre kiolvadt. Ekkor adtam hozzá 100 ml vizet és 1 doboz szójatejszínt. Ebben főtt 8 órán keresztül alacsony fokozaton.

A Joya főzőtejszín mostanában abszolút kedvencem lett. Amikor növényi tejszínt említek ezt használom, persze a receptek más fajta növényi tejszínnel - rizstejszínnel, zabtejszínnel is működnek.


AZ első havi lassú főzős projectemről, melynek ez a recept is része itt olvashatsz.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon finom volt!
    (Aranylen tejszínnel készítettem, nálunk a szója is allergén...)

    VálaszTörlés