Rántotthúsos torta (tej és tojásmentes)


A képen egy olyan torta látható, amit egy hónapok óta diétázó, ám folyamatosan rántotthúsra vágyakozó kolléganőmnek készítettem. Ezért azután a rántott  hús alá egészségtudatos répatortát rejtettem ... J

A répatorta receptjét  megosztottam már a blogon. Ugyan úgy készült, mint a húsvéti, répás muffin. Az itt található recept dupláját készítettem el, ebből egy 28 centiméter átmérőjű torta lett. A torta készülhet félig teljes kiőrlésű lisztből is (szerintem ennyit még nem érezni rajta, de biztosan működik kizárólag teljes kiőrlésűből is).

A borítás cukormassza, ennek a receptjét is feltettem már ide. Ehhez a tortához összesen 1,5 kg cukorból készítettem.

A "fa" tálat, rántott husit, salátát, kést, sült krumplit már napokkal ezelőtt elkészítettem, hogy kiszáradjanak. A hús és a saláta anyagában színezett cukormassza, minden másnak csak a felületét festettem le. A tárgyakat mikróban felmelegített pillecukorral ragasztottam a tortához. Ez számomra azért praktikus, mert melegen kenhető, ha kihűlt újra ruganyos lesz, és stabilan rögzíti az apróbb tárgyakat a torta felületéhez. 

Boldog szülinapot Livi !


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése